Macrovet klantenservice

Advies en service zoals het hoort

Veel gestelde vragen

  • Mogen de producten retour als deze niet naar mijn zin zijn?

    Wanneer de producten die u heeft ontvangen niet naar wens zijn, heeft u 30 dagen na ontvangst de tijd om ons te laten weten dat je van de koop af wilt zien. Na 30 dagen na ontvangst is de zichttermijn verstreken. Meer informatie vindt u op de Ruilen en Retourneren pagina.

  • Kan ik mijn bestelling annuleren?

    Dat kan indien de bestelling nog niet verzonden is. Zodra de artikelen verzonden zijn worden ze door de vervoeder alsnog aangeboden. U kunt tegen de vervoerder zeggen dat u de zending niet in ontvangst wilt nemen en dat deze terug gestuurd mag worden naar Macrovet. Indien u de zending in ontvangst hebt genomen, heeft u altijd een zichttermijn van 30 dagen na ontvangst en kunt u binnen deze 30 dagen de koop ontbinden en de producten naar ons retourneren. Lees meer hierover op de Ruilen & Retourneren pagina.

  • Ik zoek een onderdeel voor een product maar kan het niet vinden?

    Als u ons een e-mail stuurt met een duidelijke omschrijving van merknaam en typenummer ontvangt u een offerte van ons. Indien u akkoord gaat met de offerte, ontvangt u van ons een e-mail met daarin een Ideal betaallink voor de vooruitbetaling van de bestelde producten.

  • Wat is het IBAN rekeningnummer van AfterPay

    Het IBAN rekeningnummer van AfterPay is:
    NL24ABNA0598152180 t.n.v. AfterPay te Heerenveen
    Gebruik altijd het 9 cijferige betalingskenmerk van AfterPay in de betalingsomschrijving
    En het liefst geen extra informatie vermelden in de omschrijving zodat de betaling snel verwerkt kan worden.

    LET OP!U betaald uitsluitend aan AfterPay wanneer u op de website gekozen heeft voor betalen met AfterPay. Gebruik dit rekeningnummer niet wanneer u rechtstreeks aan Macrovet wilt betalen.

Bekijk meer veelgestelde vragen